Xoves, 17 Xaneiro 2019 20:00

ADMINISTRACIÓN LOCAL

Gondomar

Outros documentos, notificacións e informacións públicas

ANUNCIO

ASUNTO.—INICIO DO PROCEDEMENTO DE INVESTIGACIÓN DA CUALIFICACIÓN XURÍDICA DUN RAMAL NUN CAMIÑO DE PIQUETES, MAÑUFE (ESTRADA LEVADAS ESTRADA)

De conformidade co establecido polos artigos 56 e seguintes do Regulamento de bens das entidades locais e do establecido polos artigos 50 e seguintes da Lei de patrimonio das AAPP, sométese a información pública dun mes o expediente número 182/2018, relativo ao asunto indicado no encabezamento, para que aquelas persoas interesadas poidan presentar cantas alegacións, documentos ou xustificacións estimen pertinentes en relación a dito asunto.

Gondomar, 17 de decembro de 2018

A concelleira de Urbanismo, Patrimonio e Dereito á Vivenda