Venres, 20 Abril 2018 13:56

Día internacional do libro

Este luns 23 de Abril, Día Internacional do Libro, iniciarase o ciclo de Escola de Pais e Nais coa charla “As emocións nos nosos fillos pequenos” impartida por Óscar Carreño Miniño, psicólogo da Mancomunidade do Val Miñor, na sala de formación da Biblioteca Municipal ás 18h.

Para os máis peques, a mesa hora, organízase un Contacontos e obradoiro a cargo de Xanotas e Leirotas Contacontos na Biblioteca Municipal. A actividade está dirixida a nen@s de entre 3 e 10 anos. As prazas son limitadas polo que é necesario inscrición previa na biblioteca ou enviando un correo electrónica a: Esta dirección de correo electrónico está protegida contra spambots. Usted necesita tener Javascript activado para poder verla. antes dos luns 23 ás 14h30.
Ademais comezará a nosa actividade na rúa dirixida a todos os públicos: “O Libro en Movemento” para celebrar O Día do Libro. O luns desvelaremos máis informacións nas redes sociais do concello. Participa con nós en esta aventura!

Organiza: Concello de Gondomar e a Concellaría de Educación.