Xoves, 09 Novembro 2017 22:14

Máis de 140 visitantes ao museo científico.

Científicos por unhas horas. A fin de semana pasada levouse a cabo no Concello de Gondomar, a través da Concellería de Xuventude dirixida por Nuria Lameiro , a actividade do MUSEO CIENTÍFICO.

Máis de 140 visitantes os días 3, 4 e 5 de novembro, fixeron por unhas horas de científicos: aprenderon, experimentaron e espertaron a súa curiosidade pola ciencia e a natureza. Esta iniciativa xurdiu para dar resposta a escaseza de espazos educativos sobre temáticas científicas e tecnolóxicas.
Os resultados tanto de participación como nivel de satisfacción dos participantes foi moi bo e dende o Concello agradecemos a gran acollida deste nova iniciativa, polo que tentaremos seguir apostando por actividades que constrúan o coñecemento da mocidade.

Reto dos Clavos:

C:UsersusuarioAppDataLocalMicrosoftWindowsTemporary Internet FilesContent.Outlook28P4JOF20171103_200053.jpg