Mércores, 26 Abril 2017 10:37

Licitación 28 postos praza de abastos de Gondomar.

3.-LUGAR DE EXECUCIÓN

Mercado Municipal de Abastos do Concello de Gondomar, situado na rúa Rosalía de Castro, n.° 4. O emprazamento e extensión de cada posto detállanse no plano do Prego de Cláusulas.

4.- CANON MÍNIMO DA CONCESION PARA OS POSTOS

• 4 postos de carnicería: números 12, 13, 18 e 26.

• 11 postos de peixaría: números 10, 11, 14, 15, 16, 19, 21, 23, 25, 27 e 28.

• 1 posto de froitas e verduras: número 1.

• 12 postos libres: números: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 20, 22, 24 e 29.

Extracto bases licitación mercado BOPPO 25 DE ABRIL

O tipo de licitación será mellorable á alza, sendo rexeitadas aquelas proposicións que se presenten nas que se ofreza un prezo inferior ao indicado.

Cada licitador poderá presentar oferta a todos os postos.

5.- PRAZO DE CONCESIÓN

O prazo ordinario de concesión será dez anos no caso de persoas xurídicas, prazo que poderá ampliarse, por prórrogas sucesivas de cinco anos, ata os vinte e cinco anos.

No caso das persoas físicas, o prazo ordinario de concesión será de dez anos, que poderá ampliarse por prórrogas sucesivas de cinco anos, ata os cincuenta anos ou ben ata a xubilación da persoa titular.

6.- GARANTÍA DEFINITIVA

O importe da garantía definitiva será de 400 €, mediante aval bancario ou en metálico.

7.- OBTENCIÓN DA DOCUMENTACIÓN E INFORMACIÓN

No perfil do contratante do concello de Gondomar, web https://concellodegondomar.sedelectronica.gal ou no Dpto. de Secretaría do concello de Gondomar.

Data límite para solicitar documentación: ata o día de finalización do prazo de presentación de proposicións.

8.- REQUISITOS ESPECÍFICOS DO CONTRATISTA

Poderán ser adxudicatarios deste contrato as persoas naturais ou xurídicas, españolas ou estranxeiras, que teñan plena capacidade de obrar e non estean comprendidas nalgún dos supostos de prohibición sinalados no art. 60 do Texto Refundido da Lei de Contratos do Sector Público aprobado polo Real Decreto Lexislativo 3/2011, do 14 de novembro e Lei Orgánica 5/85, do 19 de xuño, do Réxime Electoral Xeneral, en especial nos seus artigos 159.b) e 178.2.d).

As persoas físicas que concorran deberán ter o certificado de manipulador de alimentos, e no caso de que concorresen persoas xurídicas, os seus representantes serán os responsables de que o per so al adscrito aos postos, teña o debido certificado.

As persoas xurídicas só poderán ser adxudicatarias de contratos cuxas prestacións estean comprendidas dentro dos fins, obxecto ou ámbito de actividade que, a teor dos seus estatutos ou regras fundacionais, lles sexan propios. Así mesmo se fose un empresario individual deberá dispoñer dunha organización con elementos persoais e materiais dedicados de modo permanente á actividade que, de igual modo, teña relación directa co obxecto do contrato.

O adxudicatario, familiares e/ou empregados, deberán formalizar debidamente a súa situación laboral, sendo preceptivo o cumprimento das obrigacións de previsión e seguridade social.

9.- PRESENTACIÓN DE OFERTAS

As proposicións deberán ser entregadas no Rexistro Xeral do concello en horario de 9:00 a 14:00 horas, no prazo de 30 días naturais, de conformidade co sinalado no artigo 96.4 da LPAAP, contados a partir do día seguinte da publicación do anuncio e dos pregos no BOP de Pontevedra.

Cando a documentación envíese por correo, o licitador deberá xustificar a data de imposición do envío na oficina de Correos e anunciar ao órgano de contratación a remisión da oferta mediante télex, fax ou telegrama no mesmo día e en horario de 9:00 a 14:00 h. Este fax será enviado ao Departamento de Secretaría (número 986 360875). Sen a concorrencia de ambos os requisitos non será admitida a documentación, se é recibida polo órgano de contratación con posterioridade á data e hora de finalización do prazo sinalado no anuncio. Transcorridos, con todo, cinco días naturais seguintes á indicada data sen recibirse a documentación, esta non será admitida en ningún caso.

10.- DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR

A relacionada na cláusula 2.4 do prego de cláusulas que rexe a contratación.

11.- LUGAR DE PRESENTACIÓN

Rexistro Xeral do Concello de Gondomar. Praza Dr. Latino Salgueiro, 1, 36380 Gondomar.

12.-APERTURA PROPOSICIÓNS

SOBRE A: O quinto día hábil seguinte a aquel no que termine o prazo sinalado para a presentación das proposicións.

SOBRE B: o décimo día hábil seguinte ao día en que finalice o prazo sinalado para a presentación de plicas, en acto público.

SOBRE C: Sinalarase no perfil do contratante do Concello e no Taboleiro de Anuncios a data e hora na que se procederá á súa apertura, en acto público.

En Gondomar, a 13 de marzo de 2017.—O Alcalde Presidente de Gondomar, Juan Francisco Ferreira González

Normativa Praza de Abastos</a></p>"