Venres, 12 Decembro 2014 18:30

Teatro e música este fin de semana no Auditorio Luis Tobío de Gondomar

Mañá, venres día 12 de decembro, o Auditorio Lois Tobío de Gondomar acollerá a primeira obra de teatro con motivo das festas do Nadal coa actuación da Aula de Teatro Concello de Gondomar que representará a obra "Maruxas eleven" ás 22 horas.

"Maruxas eleven" achega a vida de dez mulleres de época ás que a historia as someteu ao aburrimento e á desidia, pero á marxe de resignarse a iso desatan e mostran outra forma de vivir o seu tempo. Trátase dunha comedia poética, coreográfica e misteriosa para todos os públicos. A entrada é gratuíta ata completar aforamento.

Por outra parte, o sábado día 13 de decembro, a comedia continúa sendo a protagonista da noite coa obra "Amor Flexible" de Redrum Produccións ás 22 horas no Auditorio Lois Tobío. Eva, a protagonista, quere o diñeiro de Tristán, e a súa nai, Piluca, viaxar a Cabo Verde co seu noivo Bembé. Para que nai e filla consigan o que queren Eva debe casarse con Tristán antes de que este descubra as súas intencións, e para iso as mulleres urdirán un divertido plan que ata lle podería custar a vida ao adiñeirado. As entradas poderán adquirirse no despacho do auditorio a un prezo de 3.50 euros.

O domingo día 14 de decembro ás 19 horas o Grupo de Gaitas eTreboada "Airiños de Pinzás" presentará o seu novo disco "OBuraco dous Mouros" no Auditorio Lois Tobío. A banda, con 35 compoñentes, incluirá dentro do seu repertorio melodías tradicionais. A entrada é gratuíta ata completar aforamento.