Luns, 10 Novembro 2014 22:33

Como superar unha entrevista de traballo abre o ciclo de Valemprego para novembro

Baixo o título "O proceso de selección: como superar unha entrevista de traballo", a psicóloga Pomba Domínguez Ferro impartirá, o próximo día 18 de novembro ás 10:30 horas no Centro Neural de Gondomar, unha charla sobre os aspectos a ter en conta para ter éxito nunha entrevista de traballo.

O candidato a un emprego debe coñecer ben as súas calidades e debilidades á hora de enfrontarse a unha entrevista xa que nela se evalúa a súa idoneidad para o posto vacante. A través dunha serie de tácticas e consellos, Pomba Domínguez, experta en selección de persoal, ensinará a gestionar todos estes aspectos para dotar ao candidato dunha maior confianza en si mesmo e superar a entrevista con seguridade.

A seguinte actividade organizada por Valemprego para este mes de novembro terá lugar no Centro Municipal Anxo Bedriñana o próximo día 20 de novembro ás 10:30 horas coa conselleira da Rede Eures de Vigo, Elisa González Pérez, quen informará aos asistentes sobre as posibilidades laborais no estranxeiro e como acceder a elas.

Para rematar, o próximo día 25 de novembro no Centro Antena de Nigrán a orientadora María Luisa Cordido Varela informará sobre a importancia da formación á hora de lograr ou manter un emprego a partir das 17 horas.

As persoas interesadas deben presentar a súa solicitude cubrindo a ficha a disposición nas páxinas web e nos Departamentos de Emprego dos tres concellos, e entregalas nestes servizos ou remitilas á dirección de correo electrónico Esta dirección de correo electrónico está protegida contra spambots. Usted necesita tener Javascript activado para poder verla..