Venres, 17 Octubro 2014 14:57

O Centro de Desenvolvemento Local de Gondomar a salvo das inundacións

O Concello de Gondomar celebra o funcionamiento do muro-grada instalado fronte ao Centro de Desenvolvemento Local que onte impediu o paso da auga do río Miñor, desbordado a causa do temporal.
O caudal del río asolagou as áreas próximas a éste sen afectar, non obstante, ao CDL, que desde a súa construcción nos anos 70, vírase afectado polas inundacións durante os invernos debido á situación xeográfica de baixa altura do edificio. De no existir o muro de contención o aumento do caudal do río tería inundado o edificio alcanzando os 60 cm de altura.
O muro-grada, cuxas obras finalizaron na primaveira deste ano, cumpre así coa labor de protección dos edificios fronte as inundacións que, durante máis de 40 anos, alcanzaron o edificio municipal.
Desde o goberno municipal buscase así minimizar o impacto das crecidas mediante obras que permitan o uso público adecuado das instalacións do entorno do río. Así, o paseo fluvial finalizado en diciembre do ano pasado e que as chuvias e riadas destrozaron afectando aos taludes, non sufriron ningún desperfecto na xornada de onte grazas ás obras de reparación levadas a cabo polo Concello e que evitaron o vertido de terras ao cauce do río.