Xoves, 12 Xuño 2014 11:05

A Unión de Consumidores de Galicia, en colaboración coa Deputación de Pontevedra e o Concello de Gondomar, imparte unha sesión informativa sobre aforro na factura de electricidade

Ao longo do mes de xuño, a Unión de Consumidores de Galicia - UCGAL, en colaboración coa Deputación de Pontevedra e distintos concellos da provincia pon en marcha un programa de información cuxo obxectivo é proporcionar aos usuarios a información precisa para obteren o maior aforro posible na factura da electricidade.

Abordaranse cuestións relacionadas coas modalidades de contratación no mercado regulado e libre, as distintas tarifas, a potencia contratada e o equipamento do fogar.

Ademais incidirase nos cambios normativos que afectan aos sistema de facturación e familiarizarase aos asistentes co novo modelo de factura que será obrigatorio no mercado regulado a partires do 1 de outubro.

INFORMACIÓN DA ACTIVIDADE
  • Data. 26-06-2014
  • Localidade: Gondomar
  • Lugar: Centro Neural
  • Hora: 20.00 Horas

Para máis información:

981 586 696 / 981 566 411

680 435 865. Miguel López. Secretario Xeral

658 338 648 Dolores Chapela. Coordinadora.