Xoves, 10 Abril 2014 13:57

A Concellaría de Xuventude organiza un curso de Iniciación á Linguaxe de Signos

A Concellaría de Xuventude do Concello de Gondomar, a través da OMIX, vai a por en marcha un curso de iniciación á lingua de signos, co obxectivo de que a mocidade do municipio aporte ao seu currículo a diferenza ou marca persoal distintiva que poida favorecer a súa contratación, así como o coñecemento dunha nova forma de expresión.

O curso desenvolverase os martes e venres en horario de mañá, desde o 6 de maio ata o 6 de xuño.

Os/as interesados/as teñen ata o día 30 de abril para formalizar a súa inscrición na OMIX de Gondomar, onde poderán recoller a solicitude, ou a través do seguinte enlace.
Máis información no 986.369.746 ou en Esta dirección de correo electrónico está protegida contra spambots. Usted necesita tener Javascript activado para poder verla.