Xoves, 09 Decembro 2021 13:05

Turno para as familias no ciclo “Falamos” organizado polo concello de Gondomar

Cartel charla familias.png

Mañá venres día 10 de decembro, e o sábado 11 temos unha nova cita con ciclo de charlas "Falamos", organizado pola concellería de Xuventude, a través do Plan Concellos da Deputación Provincial de Pontevedra.

Turno aberto ás familias da mocidade. Aberto o público xeral este ciclo busca facilitar as ferramentas precisas para garantir unha convivencia saudable entre proxenitores e adolescentes.

Os/as interesados/as poderán inscribirse en Esta dirección de correo electrónico está protegida contra spambots. Usted necesita tener Javascript activado para poder verla.. As charlas terán lugar no Centro Neural o venres entres as 20.00 e 22.00 horas, e, o sábado entre as 11.00 e as 13.00 h.

O ciclo “Falamos completou unha primeira parte con charlas-taller impartidas á mocidade dos institutos de Gondomar traballando sobre conceptos como as diferentes formas de violencia e como abordalas, ou as capacitacións e as opcións do mercado laboral.