Venres, 26 Febreiro 2021 19:16

MEDIDAS DE RESTRICIÓNS VIXENTES DENDE HOXE VENRES

O número de casos en Gondomar sitúase por debaixo dos 250 por cada 100.000 habitantes colocando estas cifras ao noso concello no nivel medio, segundo o comité técnico, que implica un alivio nas restricións pola Xunta. Estas novas medidas recóllense xa no DOG e entraron en vigor esta pasada medianoite.

⭕️ Mantense o peche perimetral da Comunidade Autónoma.

? O toque de queda segue establecido nas 22.00 horas.

??‍?‍?? Reunións máximo de 4 persoas non convivintes.

? Hostalería: Aforo limitado ao 50% nas terrazas e nun 30% no interior. Non poderá empregar a barra e o horario de peche será ás 18.00 h. Recollida no local ata ás 22.00 h. e entrega a domicilio ata as 23.59.

? Comercio e grandes superficies abertos en horario normal. As grandes superficies poderán abrir de novo as fines de semana, e o seu peche será ás 21.30 h.

??‍♀️ Actividades deportivas: Actividade física non federada poderá realizarse de forma individual ou colectiva (máximo 4 persoas sen contacto). Nas instalacións deportivas poderá facerse actividade en grupos de ata 4 persoas, sen superar o 30% do aforo.

??‍♀️ Permítese o uso deportivo de piscinas ao aire libre ou cubertas, cunha ocupación máxima do 30% do aforo.

? Mobilidade: Permitida entre os concellos rexistrados no mismo nivel de incidencia que Gondomar. Na provincia de Pontevedra son: Arbo, Baiona, Cangas, A Cañiza, Covelo, Crecente, Fornelos de Montes, A Guarda, Mondariz, Mondariz-Balneario, Mos, As Neves, Nigrán, Pazos de Borbén, Ponteareas, O Porriño, O Rosal, Salceda de Caselas, Salvaterra do Miño, Tomiño, Tui e Vigo.

Máis info: https://bit.ly/2PdRQrc