Luns, 15 Febreiro 2021 17:34

O Goberno inviste nas parroquias do municipio atendendo as súas necesidades

O goberno de Paco Ferreira ten entre os seus obxectivos prioritarios converter o concello nun referente e niso xoga un papel importante as actuacións nas diferentes parroquias que o integran. Conscientes do amplo territorio da localidade (75 km2) e as deficiencias que veñen arrastrando desde hai décadas “aos poucos imos cumprindo e asumindo obras que responden as demandas dos nosos veciños que outros antes non atenderon”.
É o caso da parroquia de Vilaza onde xa están en marcha as obras de saneamento de Fontenla, que permitirá unir á rede municipal as vivendas da zona e as de próxima construción. Un saneamento que tamén se necesita noutros lugares pero como sinala o alcalde “paso a paso iremos logrando, pero todo dunha vez non se pode”.
Nas últimas semanas tamén se realizaron diferentes actuacións na parroquia de Donas. Por unha banda, a brigada de obras municipal finalizou os labores de limpeza e adecuación da estrada de San Cibrán. Por outra, o rexedor e responsales do goberno reuníronse coa directiva do cemiterio de Donas para coñecer de primeira man as melloras que precisan e que se queren arranxar no menor tempo posible. O alcalde subliñou gran traballo que a directiva está a realizar no mantemento do camposanto.
O Torreiro de festas de Vilaza xa loce diferente tras dotalo de plantas e arrombalo para o goce de toda a veciñanza e visitantes. A colaboración veciñal, que achegou a súa man de obra, e a do goberno local achegando o material e plántelas fixeron posible esta mellora.
Por último destacar a actuación realizada en Mañufe, na estrada de Antime, onde o muro de contención da estrada que se derrubou, está xa remodelado e en pé e cando o tempo permítao procederase ao asfaltado do lugar.

Vilaza (saneamento Fontenla).jpg

Vilaza (saneamento Fontenla).

obras limpeza estrada San Cibrán (DONAS).jpg

Obras limpeza estrada San Cibrán (DONAS).

limpeza estrada San Cibrán.jpg

Limpeza estrada San Cibrán.

cementerio Donas.jpg

Cementerio Donas.

Muro contención carretera Antime.jpg

Muro contención carretera Antime.