Mércores, 27 Xaneiro 2021 16:08

O "miniecopunto" de reciclaxe de REES chega o Chano Piñeiro

O "miniecopunto" de reciclaxe de REES (residuos eléctricos e electrónicos) permanecerá durante15 días instalado no CEIP Chano Piñeiro, tras dar servizo á veciñanza de Mañufe que poideron desfacerse dos seus residuos nestes días no Centro Cultural da parroquia.

Turno de novo para un centro educativa do municipio promovendo así un dos obxectivos do departamento de Medio Ambiente: achegarse á poboación máis xoven e concienciala da necesidade de reutilizar e reciclar os aparellos electrónicos (móviles, tablets, cargadores, etc) que desbotan.

Este miniecopunto enmárcase dentro do proxecto Estratexia Sostible Transfronteriza para a Xestión de Residuos e Aparellos Electrónicos (ESTRAEE), promovida pola Deputación Provincial e á que se adscribiu o concello de Gondomar.

miniecopunto chano piñeiro 2.jpg