Luns, 25 Xaneiro 2021 16:40

NOVAS MEDIDAS E RESTRICIÓNS PARA TODA GALICIA NO CONTROL DA COVID19

Duración: Tres semanas (do 27 de xaneiro ao 17 de febreiro).
Reunións: Limitadas só a convivintes.
Movilidade: Redúcese ao propio concello.
Toque de queda: Mantense ás 22.00 horas.

SANIDADE: Seguen interrompidas as visitas aos doentes excepto para cuestións de dependencia.
COMERCIO: Só o esencial. O resto pechará ás 18.00 horas. Os centros comerciais pecharán os fines de semana.
HOSTELERÍA: Peche total. Só habrá servicio a domicilio, comida para levar e comedores de empresas.
DEPORTE: Só se permite o deporte individual ao aire libre. Sempre deberá usarse a máscara, incluso para correr. Mantense a excepción de competicións federadas nacionais, pero seguen suspendidas as autonómicas.
EDUCACIÓN: As universidades suspenden as clases ata o 8 de febreiro. Nesa data a primeira semana as clases serán online e a partir do 17 de febreiro intentarase retomar a eduación presencial.
- As clases de Primaria, Secundaria, Bacherelato e escolas infantis manterán a súa actividade como o de ata agora.
CULTURA: Pechan os museos, bibliotecas e espectáculos. Tamén os centros sociais.
RESIDENCIAS: Só permanecerán abertas as residencias e os centros de día.

images.jpg