Martes, 19 Xaneiro 2021 19:17

O punto limpo de Gondomar conta xa cun espazo específico para os Residuos Elétricos e Electrónicos ( RAEES)

• O alcalde, Paco Ferreira, xunto vos deputados provincias Santos Héctor Rodríguez e Iria Lamas visitaron ou Punto Limpo para coñecer este ámbito concreto, así como as actuacións acometidas nel nos últimos meses.

En total investiranse algo máis de 35.000 euros, financiados pola Deputación Provincial, na adaptación deste espazo para a organización e recollida dos Residuos Electrónicos e Electricos ( RAESS) cada vez máis frecuentes na nosa sociedade e con compoñentes altamente contaminantes.
Durante a súa visita, acompañados polo concelleiro de Medio Ambiente Brais Misa e responsables da empresa concesionaria FCC, puideron coñecer de primeira man como se habilitará a caseta con diferentes gaiolas e andeis para garantir a correcta colocación e repartición dos residuos que cheguen ao momento limpo.
Súmase á maquinaria deste centro unha transpaleta eléctrica que prestará servizo no punto limpo e cuxo financiamento chega a través do proxecto europeo ESTRAEE de reciclaxe de lixo electrónico, promovido pola Deputación Provincial.

transpapunto.jpg