Venres, 11 Decembro 2020 21:31

O ALCALDE RECIBE A GAÑADORA DO PREMIO XOVEN EMPRESARIA DOANO

O alcalde de Gondomar, Paco Ferreira, xunto a concelleira de Comercio, Rocío Goberna, recibiron hoxe na alcaldía do concello a Águeda Ubeira, responsable de Chupipostres, e gañadora da XV edición do Premio Aje Vigo Joven Empresaria do ano.

O rexedor felicitou persoalmente a Águeda á que entregou un pequeno agasallo en nome do goberno local como recoñecemento a súa labor e polo premio otorgado pola Asociación Jóvenes Empresarios "que todos estabamos seguros que ías gañar ti e traer para Gondomar", sinalou Paco Ferreira.

O xurado recoñeceu a calidade, permanencia sostible no mercado e procesos de expansión e creación de postos de traballo por parte de Águeda Ubeira ao fronte de Chupipostres.

Esta empresaria de Gondomar apostou hai máis de seis años dende o seu negocio pola venta online, ofrecendo dous servizos: repostería personalizada y almorzos temáticos artesanais que envía a domicilio, a toda a península, dende o su obrador.

A gañadora da XV ediciónde Joven Empresaria recibiu un programa de formación naEscuela de Negocios Afundación de IESIDE por valor de máis de 8.000 euros e unhaestancia gratuita na oficina o nave nun polígono de Zona Franca durante un año.

Captura de pantalla 2020-12-11 a las 21.35.31.jpg