Mércores, 09 Decembro 2020 16:07

El pleno da luz verde al convenio para adquirir la Casa Peralba

El pleno de la corporación municipal de Gondomar aprobó por unanimidad, en la sesión celebrada este pasado luns, el convenio de colaboración entre o concello e o Instituto Galego da Vivenda e Solo cuxa finalidade é adquirir a Casa Peralba para a súa rehabilitación.
Desta forma a vivenda, situada no centro do municipio, a propiedade pasará a ser parte do patrimonio público de Gondomar, e o concello disporá entón dunha edificiación de interés arquitectónico e unha gran finca, de algo máis de 4000 metros cadrados.
O convenio, respaldado por todos os grupos da corporación, ten por obxecto definir os termos da colaboración e os compromiso mutuos das partes asinantes, de cara ao financiamiento para o apoio da compra e rehabilitación da Casa Peralba, que se concretará nun préstamo con cargo ao Fondo de Cooperación do Instituto Galego da Vivenda e Solo de 300.000 euros.
Respecto ao uso final da vivenda e os seus terrenos aínda non hai nada decidido, aínda que o goberno local apunta algunha actividade “obviamente lúdica, social ou cultural para o disfrute da veciñanza.”

casa mperalba.jpg