Martes, 16 Xuño 2020 19:19

Concello de Gondomar e Zona Franca a piques de asinar o convenio para a ampliación do polígono da Pasaxe

reunión zona franca.jpg

​Analizar os avances como os pasos pendentes de dar para executar a reordenación e posterior ampliación do Polígono da Pasaxe, foi o tema abordado no encontro mantido polo alcalde de Gondomar, Paco Ferreira, e o Delegado do Consorcio da Zona Franca, David Regades, xunto aos seus equipos técnicos este luns en Vigo.

​Partindo do feito de que esta área industrial é considerada por estudos da Universidade de Vigo como clave para sectores como o do metal e a automoción, expúxose a necesidade de avanzar por unha dobre vía: por unha banda, na primeira fase na que o  concello de Gondomar mellorará a urbanización e os servizos do polígono, en común acordo coas empresas instaladas, e por outra, a actuación da Zona Franca, coa redacción e tramitación dun convenio entre esta institución e o municipio para abordar a ampliación da superficie industrial en 400.000 metros cadrados.

O alcalde de Gondomar, Paco Ferreira, lembrou que antes da alerta sanitaria o concello deu luz verde ao proxecto de reparcelamento e equidistribución de cargas ebeneficios do polígono da Pasaxe, o que permitirá actuar sobre máis de 200.000 metros cadrados nos que operan máis de cen empresas. Este documento abriu un novohorizonte nun parque, bloqueado desde a súa creación, en 1964, ao atoparse emprazadoen chan rústico. Engadiu o rexedor que a licitación dos traballos sacarase agora a concurso para que as obras comecen canto antes e que así se poidan levar a cabo as dotacións e servizos á totalidade do polígono.

A Zona Franca, unha vez apróbese o convenio con Gondomar para ampliar o polígono, poñeráse en contacto cos propietarios de chan para explicarlles o proxecto que conseguirá que, unha vez finalizado, o polígono da Pasaxe conte con máis de 600.000 metros cadrados de extensión que, segundo estimacións, poderá dar emprego a unhas10.500 persoas nunha nova contorna.

O Consorcio da Zona Franca destinará un orzamento de 29 millóns de euros áampliación do parque contemplando nestas partida asistencias técnicas, adquisición de bens e dereitos, custos de urbanización e outros conceptos.