Luns, 25 Maio 2020 12:21

Recuperación do Lago do Lapido (Prado) para a veciñanza

A Entidade local de Morgadáns está a traballar arreo para ofrecer pouco a pouco o mellor aos seus veciños e veciñas, así como a todos os habitantes do municipio de Gondomar que queran gozar desta parroquia. Con este obxectivo recuperouse un espazo natural que ata o de agora estaba esquecido, como é o Lago do Lapido, en Prado. A partir de agora poderemos gozar dunha preciosa área de recreo e ocio dotada de novas infraestructuras, e un estanque cheo de vida.

Obras que se deben ao esforzo do presidente da Entidade Local, Alfonso Misa, e o seu equipo Carlos e Teresa, entre outros. Prácticamente todo listo para gozar deste novo espazo ao aire libre, onde o concello de Gondomar colocará en breve papeleiras e bancos, máis alumeado, entre outras pequenas acción que levará a cabo.

morgadáns lago lapido-prado.jpg

MORGADÁS LAGO LAPIDO-PRADO 2.jpg