Xoves, 19 Decembro 2019 13:53

Últimos días do servizo Llega800 de atención incidencias na TDT

Aténdense problemas xurdidos durante a migración a 4G no municipio

Lembramos ata o día 31/12 a empresa Llega800 segue ao dispor dos veciños/as que detectasen interferencias na recepción da sinal TDT nos seus televisores, tras a posta en servizo da última antena de telefonía móbil 4G no municipio de Gondomar.

Llega800 pon ao dispor dos posibles afectados o teléfono gratuíto 900 833 999 no que se lles facilitará toda a información necesaria sobre as incidencias, e se se considera oportuno enviarase un técnico ao domicilio.

As zonas que se poden ver afectadas (delimitadas no plano da fotografía) son as seguintes: Gondomar centro, Urbanización Miñor, Toucido, Áspera,Cotro, Martín, As Rasas,Sequeirós, Raposeira, Terzas,Areiña, Vilaza,Avispeira, Fontenla, OuFouco,Zapa,Regodauga, A Torre,Pousada, A Moreira, VosMuiñosNovos, Ou Barreiro, Piñeiro, A Pedreira,Seidóns, A Costa, AAmeixeira,Antime, Bade, Caxide,Galisteo, San Sebastián,Texosa,Penalba.

O servizo do teléfono 900 833 999 estará dispoñible ata o 31 de decembro 2019

Afección TDT tiny.jpg