COVID-19. INFORMACIÓN

COVID-19: Gondomar y AECC prestarán apoyo psicolóxico aos veciños

O Concello de Gondomar e a ASocaición Españoña de loita contra o Cancro presta atenció psicolóxica e emocional aos veciños do concello. Para elo o departamento de Benestar Social canalizará a demanda das persoas interesadas que deberán porse en contacto  a través do teléfono 986 360 168 ou no correo Esta dirección de correo electrónico está protegida contra spambots. Usted necesita tener Javascript activado para poder verla..

A asociación Española de loita contra o Cancro, que ata o de agora viña prestando este servizo de apoio a pacientes oncolóxicos e aos seus familiares, o amplia para que os seus profesionales, con ampla experiencia neste eido, podan atender tamén a quenes podan precisar a súa axuda debido a circunstancias relacionadas coa crise do COVID-19.